Fashion Point е софтуерна компания, която дигитализира бизнеса в естетичната индустрия и се стреми да помага с технологии в управлението на процесите, свързани с клиенти и пациенти. Бърз и изключително лесен за употреба, CRM & ERP софтуерът за естетични клиники и центрове, Spa & Wellness обекти предлага дигитално автоматизирани процеси при обслужването на клиентски посещения и тяхната история с маркетинг опции за повишаване на продажбите и посещаемостта.
Как достигат клиентите до вашия бизнес? Дълги години единственият начин клиентите да дойдат до вашия уебсайт беше чрез търсачките от интернет. Преди Google и Facebook се правеше офпейдж маркетинг с рекламни материали, с лични покани, т.е. хората трябваше да бъдат индивидуално запознати с вашата дейност, с вашия уебсайт.
Уебсайтът е първата стъпка, за да покажете бизнеса си пред широка аудитория. В момента се забелязва вълна, в която все повече се набляга на социалните мрежи, защото са най-активни, но всъщност първоизточникът на информацията са самите уебсайтове. Тяхното качество е на първо място за бизнеса ви, защото те са първоизточникът, който след това се споделя във Facebook, Instagram, TikTok. По този начин вие развивате ваша неутрална мрежа от последователи, които не зависят от социалните мрежи.
Търсачките играят голяма роля. Те обичат сайтове, които са поддържани. Сайтове, които винаги съдържат нова информация, промоции, продукти и услуги. Колкото по-добре се поддържа уебсайтът, толкова повече вдига нивото му в Google, Yahoo и т.н. И се изкачва напред. Уебсайтът е продукт, който е огледало на вашия бизнес в интернет пространството.
ВАЖНО! Когато създавате вашите уебсайтове, трябва да се стремите да бъдат максимално изчистени. Потребителят не трябва да се разсейва с нищо. Никакви излишни картинки, бутони. Трябва да покажете най-важното.
Тъй като изкуственият интелект става все по-модерен, много бизнеси генерират своите съдържания – визии, описания на услуги и продукти, видеа, автоматично през специални софтуери, т.е. генерират роботизирана информация. Но ако искате да постигнете добри резултати, не трябва да ги ползвате. Може да се ползват за идея, но в никакъв случай за лице на вашия бизнес.
Успешни техники са и социалните мрежи. Печели този, който успее да си извади потребителите от Facebook, Instagram или TikTok. Всички знаете, че като отворите реклама във Facebook, той ви показва уебсайта. Самият метод на показване е скрита технология и потребителят не излиза от социалната мрежа. Тук е моментът вашите специалисти да направят така технологиите, че да излизат от Facebook, т.е. да се връщат към първоизточника на информацията и там да ги запишете с други маркетинг техники във вашия сайт.
При всички положения, когато правите реклами, когато искате да кажете нещо на потребителите, да анонсирате събитие, да покажете продукт или апарат, вие имате истинските свежи потребители. Те ще обърнат внимание. Дори да им изпратите имейл, който е една от добрите форми на реклама, той ще е ефективен, защото ще достигне до вашите потребители. Те ви познават.
В социалните мрежи е важно да се позиционирате добре при търсенето. Защото има прекалено голямо съдържание. Всеки качва видеа… Когато се конструират вашите постове, т.нар. хаштагове се поставят отдолу с надежда, че някой ще търси тази ключова дума, ще кликне и ще дойде при вас. Всички го правят, но е масово да се забравя да се сложи например името на обекта или важни ключови думи, които ще доведат потребителя при вас. Когато работите с търсене в интернет, вие трябва да си представяте, че сте краен клиент.
Трябва така да се конфигурират ключовите фрази, че те да доведат до вашата публикация, до вашата страница, да ви последват и т.н. При социалните мрежи (Facebook) се наблюдава интересен плюс, защото ако изведете лайка на страницата във вашия уебсайт към вашия фейсбук, т.е. ако накарате потребителите на вашия сайт да лайкнат и вашия фейсбук профил, това е много добра практика, която ще вдигне рейтинга на самото съдържание. При социалните мрежи трябва постоянна активност, за да сте интересни на аудиторията.
Винаги препоръчвам, когато се правят визии и текстове, те да си бъдат ваши. Има много медийни банки, където всеки влиза и си прави визия, само че те не могат да направят вашето лице, не могат да изразят вашата идентичност по простата причина, че те са генератор, който не мисли.
Какво представляват порталите? Предполагам често са ви звънили с покана да се включите в определени каталози, директории и т.н. Положителното е, че в порталите инсталирате линкове към сайтовете ви, т.е. споделяте ги. Порталите са много видове. Те могат да са блог платформи, могат да са директории, списания и т.н. Това са места, където вие може да имате публикация, може да имате и линк към нея.
Съответно колкото повече такива линкове имате, толкова по-добре е за вашия уебсайт и за вашия бизнес. Защото това ви дава шанс да изплувате по-нагоре като резултати. Когато има повече новини за вас, събития, публикации, презентации, Google „вижда“ и това допълнително допринася за вашата класация. Не е тайна, че безплатните органични резултати са най-стойностните. За това пък за тях трябва да се грижите постоянно, за да си отстоявате позициите. Това обаче не означава, че трябва да фигурирате навсякъде на всяка цена.
По-скоро означава внимателно да разгледате тези източници дали имат живо съдържание, дали не са роботизирани, дали не се ползват само за да копират линкове. Google не „харесва“ такива неща. Ако решите да ползвате такъв вид маркетинг, т.е. да се популяризирате с линкове, трябва да сте в живи сайтове и в живи мрежи, такива, които се поддържат от истински хора, и такива, които имат бизнес идея да се развиват.
Например Beauty Woman е жив пример за това, защото там има свеж „контент“, постоянно се споделят неща, пишат ги хора, има постоянно организирани събития. Ако сте част от такъв портал, това би ви донесло ползи. Не е задължително да сте на първо място, защото борбата е голяма, всеки инвестира, за да бъде пръв в интернет. Порталите са места, които могат да се ползват например за дигиталното здраве, източник, от който хората черпят постоянна информация. „Бг Мама“ е един от първите такива, като дори прерасна в нещо като социална мрежа.
Това са малките стъпки, които, следвайки ги, ще доведат до органичен трафик.
Да поговорим за отзивите. Все по-интересни стават напоследък. Всеки гледа да събира лесно отзиви, които да бъдат истински. Отзивът е метод, за да се проследи удовлетвореността на клиента. В момента отзивите са още една малка стъпка, която надгражда вашия бизнес. Освен че хората могат да прочетат нещо за вас, могат и да се информират как работите. Някои не са на място, но вие можете много лесно да отсеете, като им отговорите, като се поинтересувате и дори да го превърнете във ваш плюс. В днешно време отзивите могат да се събират много лесно. Било то чрез есемеси.
Например: извършвате услугата, изпращате есемес до клиента той да ви оцени. Прикачва се линк към вашите промоции. Буквално с два клика могат да ви оценят или да оставят отзив. Вие ще си го съберете. Повярвайте, работи. Много лесно се събират отзивите, а това е много добра инвестиция за бизнеса ви. По този начин ще станете и по-близки с вашите клиенти.
Друг много лесен начин за събиране на отзиви е имейл маркетигът. Правите кампания. Има доста софтуери, които предлагат тип автоматизация директно през системата, т.е. вашият клиент ще получи известието си за отзиви. Има и други методи, например през вайбър, през месинджър, т.е. вие сами да го направите. Когато натрупате отзиви, те също добавят много сериозна стойност във вашата онлайн репутация. Най-вече в Google.
По този начин едновременно обогатявате бизнеса си с ключови думи и имате повече трафик. В естетичния бранш това е много важно. Наблюденията показват, че когато се прави добра CEO оптимизация, органичният трафик може да нарасне с 200, с 300, с 400%.
ВАЖНО! Може да ползвате различни канали. Не е задължително да ползвате само Google. Като събирате отзиви от различни места, ще имате неутралитет.
Съществува тип софтуер за регистрация на клиентите. Ако имате такъв, можете да отбележите откъде са, от какво са се интересували. Нашата система позволява да водите комуникация между екипа. Всеки от екипа може да отрази нещо като вътрешна чат система. Може да прати есемес на клиента, да напомни на вас, че е дошло време за нова процедура например или ретуш.
Пациентът е преминал през вас, тръгнал си е, но системата не го забравя. Вие сте ангажирани и може да забравите, но когато клиентът е влязъл в системата, възможностите са безкрайни. Позволява да запазите в клиентски профил детайли след проведеното лечение или процедура. Може да се качат снимки преди и след, какъв материал е ползван и така ще се погрижите по-добре за клиента.
Нашият продукт е подходящ и за салони, студиа, медицински и естетични центрове с натоварен график, както и за специализирани клиники по дерматология, естетична медицина и пластична хирургия.
С негова помощ може да се планира кой ще извърши процедурата, да се планира операционна зала, реанимация, стая за престой, апаратура за лазерни процедури или помещение за холистично здраве. Този софтуер е приложим както за компютър, така и за смарт устройство. Има възможност за хоризонтален или вертикален график. Вертикалният график помага за лесното менажиране на стаи и студиа за престой и възстановяване. Стандартните графици, които обикновено предлагат подобни софтуери, не могат да предложат такъв тип график, който е много полезен, когато се управлявт ресурси с дълготрайна заетост например: за два, три или повече дни.
Софтуерът ни има и специализирано управление на документи на пациента. Не може напълно да се избяга от хартиените документи, защото при пластичната хирургия става въпрос за сериозни процедури и задължително се изискват документи като информирано съгласие, амбулаторни данни и т.н. Предимството на подобен софтуер е не само съхраняване на всички данни, свързани с пациента, но и бърза комуникация между всички звена и екипи в клиниката. Това е най-добрият продукт от подобен тип на пазара. Планирането става много лесно, избягват се грешки, оптимизира се работата на екипа. Имаме и много големи предимства при физиотерапията и рехабилитацията.
Там посещенията на пациентите са кратки, много са и се повтарят във времето. Софтуерът има много добър метод за разпределяне на резервациите, т.е. изчислява много добре времето на кабината, на персонала, на апаратурата. Имаме наблюдение, че след прилагане на софтуера капацитетът на центровете, които го ползват, се повишава значително, почти двойно, а също така и улеснява знчително персонала.
Предимството е, че системата дава идеални и свободни времеви слотове. Това е добре и за пациентите, защото могат да получат един и същи час в последващите си посещения. Такъв софтуер е приложим и в естетичната медицина.
Например лазерната епилация изисква повторяемост през определен период. Може още от първата резервация да се планира целият пакет. Клиентът може да получи един и същи час при всичките си посещения. Това е удобно както за клиента, така и за екипа. Освен това намалява риска от отпадане на процедурата, защото така клиентът си знае предварително, своя естетичен и здравен план. Пести време на персонала, защото не се налага да се търси колко процедури му остават, кога беше последната, кога трябва да дойде и т.н. Удобно е за вас и носи спокойствие на клиента. Въвежда ред и подобрява сигурността.
Тези приложения могат да бъдат персонализирани спрямо бизнеса, спрямо конкретните ви нужди, до най малките детайли – лого, цветове и т.н. Дигиталното управление на здравни и естетични центрове е това, което можем да предложим. Надеждността на данните също е много важно. Много бизнеси работят с помощни софтуери, с ексел таблици, които могат много лесно да се разпространят към конкурентен бизнес например или трети лица. Това може да доведе до споделяне на вашите контакти с трети лица, което е неприятен риск. При специалните софтуери процесите като настаняване на клиента, документи, плащания, какво трябва да се направи, кога и колко често са абсолютно систематизирани и автоматизирани.
Предлагаме решения, които нямат алтернатива на пазара.
Тел. 087 855 7526
E-mail: marketing@fashionpoint.bg
Fb: FashionPointCRM
www.fashionpoint.bg