За първото издание на Aesthetic Business Academy, при огромен интерес, се записаха 35 участника. Това е максималния брой на участници, за да може всички лектори ефективно и стойностно да работят с всеки един от тях. Всички участници в Aesthetic Business Academy са личности, изградили успешен бизнес, свързан със сферата на красотата. Хора от най-различни направления в естетичния бизнес се събраха заедно, за да формират една общност от специалисти, която да споделя своя опит, да се учи и да се усъвършенства както в работата, така и в личностен план. Лекторите и темите в Aesthetic Business Academy са изключителни специалисти в своята област, което доведе до максималната полезност за всички участници и за тяхното развитие.
Успелите хора комуникират с успешни личностни!
За нас е чест, че проф. Диана Борисова е част от и проведе първото обучение на 20 януари 2022 г.
Диана Борисова е професор по сценична реч в НАТФИЗ „Кръстьо Сарафов” и дългогодишен ръководител на магистърската програма по „Публична реч”. “Очарователен или неприветлив, нежен или груб, естествен или превзет, гласът е личностният белег, в който се отразяват темпераментът, манталитетът, душевността и културата на индивида.”
Магията на словото, автор Диана Борисова
Мина Попова, мениджър управление на качеството в УМБАЛ „Св. Иван Рилски“, и Кристина Давидова, управител на Dermal Lase Center, изнесоха лекцията „Качество, стандарти, добра медицинска практика и акредитации в здравеопазването“, представиха измерване на качеството и основни подходи в управлението му – структура, процес, резултат. Впечатляваща дискусия, в която се включиха всички участници.
Маркетологът Любо Гетов успя да завладее всички с искрения си и неподправен ентусиазъм да обхване даден въпрос от всички гледни точки и да представи множество реални примери от дейностите на различни брандове, като в същото време даде конкретни отговори на всеки, задал своя въпрос за собствения си бранд. „Преплитане на фирмен и личен бранд – формулата на успеха за новата реалност“ бе заглавието на неговата лекция и даде тема за размисъл на всички нас, имаме ли бранд или просто търговска марка.
Адв. Антони Ганчев и адв. Петър Киряков представиха „Нормативни изисквания, потенциални проблеми и тяхното решаване при предоставянето на естетични услуги“, което неминуемо е тема, засягаща всички, работещи в бранша. Много въпроси и казуси намериха своите отговори в тяхно лице.
Успелите хора комуникират с успешни личностни!
От септември се сформира нова група.
8 теми * 4 месеца * 8 шанса за развитие
За пълна информация, моля да се свържете с нас:
Яна Николова 0876414416
Елена Дариева 0887421467