IX среща на Aesthetic Business Academy, септември 2022 г. – мотивираща, развиваща и много динанимична.
В Aesthetic Business Academy разширяваме знанията си, развиваме се в много насоки и се зареждаме с нови и нови емоции. Днешният ден беше посветен на емоциите – вокалните. Там, където интонацията казва повече от думите, паравербалната комуникация.
Дими Йорданова – Командучи, психолог, специалист маркетинг и гласов коуч ни въведе в дебрите на „Методът DIYO – иновативен метод за комуникация“. Методът DIYO представя гласа като генератор и трасформатор на вокални емоции (емоциите, които предаваме чрез нашия глас). Той е интерактивен метод за анализ и трансформация на вокалните емоции, който разглежда гласа като основен инструмент за вътрешна и външна комуникация, т.е. със себе си и с другите.
Изразявайки правилно емоциите си, ние можем да обогатим живота ни и този на другите.
В Реален Бюти Мениджмънт Тяна Пресолска, собственик на верига студиа Dupissima представи професионалния си живот. Някога започнал като хоби и опит да реши личен проблем, с годините студио Dupissima се превръща в един много амбициозен проект. Следват успехи, но и препятствия по пътя, развиващи у Тяна много лични качества и умения. „Развитието не трябва да бъде на всяка цена“, казва тя. Важни думи, които всеки трябва да запомни, за да не се изгуби в желанието си да бъде успешен.
Последва представянето на Велина Метева, маркетинг мениджър на фирма „Макаве“. „Макаве“ е представител на България за козметичния бранд Binella Medical beauty, но не само. Фирмата развива на българска територия множество брандове с различна насоченост и идентичност, което е поставило Велина пред предизвикателството да се научи как да развива всяка марка по индивидуален начин. Да успееш да извадиш на преден план най-добрите качества на всеки бранд, без да преплетеш ценностите им е умение, което изисква усилия, време и хъс. Умение, което Велина вече е усвоила, но продължава да усъвършенства.
Благодарим Ви, че сме заедно!
За контакти: Яна Николова
тел. 0876 41 44 16