В основата на впечатляващия център за красота MyTime Beauty Salon са постоянството, упоритостта и неуморимата всеотдайност на лъчезарната Цветана Улева. MyTime Beauty Salon е доказателство за това, че всяка цел може да бъде постигната, когато е преследвана безотказно. Пред екипа на сп. Beauty Woman г-жа Улева сподели визията си за успешно личностно и професионално развитие и предостави ценни съвети, плод на дългогодишната ѝ работа като специалист в козметичния бранш.
Цветана Улева, медицински специалист и рехабилитатор, собственик на MyTime Beauty Salon. Г-жа Улева е ангажирана с бюти бранша от почти 20 години. Образованието си получава в МК „Йорданка Филаретова“, след което започва работа в Трета градска болница като рехабилитатор. По-късно решава да се насочи изцяло към козметиката – започва интензивно да посещава курсове, придобива различни специализации и скоро резултатът от усилията ѝ бива въплътен в стилния салон за красота MyTime.
Г-жо Улева, как протича първото посещение в салона?
Насочили сме се основно към грижата за лицето – почистване, пилинг, терапии с кислород, мезотерапия, всички най-модерни и актуални в момента процедури в козметичния бранш. С всеки нов клиент провеждаме задължителна консултация, за да обсъдим подробно проблема му, да предложим лечение и да обясним съответните етапи и резултати. Ако не сме в компетенцията си да го консултираме правилно и не сме сигурни какво за него би било най-подходящо, задължително се свързваме с дерматолог, ендокринолог и/или гинеколог. Много често проблемите с кожата са свързани с вътрешното ни състояние – стрес, притеснение, тревожност и др. Каквито и процедури да прилагаме, към каквато и козметика да го насочим, всичко ще бъде безрезултатно, кожата няма да се повлияе от никакво лечение, ако клиентът води нездравословен начин на живот или в душата му цари емоционален хаос. Ако всичко е наред, съобразяваме кои козметични продукти биха били най-подходящи за типа кожа на клиента, прилагаме съответната професионална терапия и след това го съветваме каква козметика да закупи за домашно ползване. Важно е да се знае, че употребата на неподходяща козметика може да нанесе изключителни вреди на кожата на лицето. Цената и популярността на продукта не са от значение, ако той не е най-добрият за нас самите.
След консултацията преминаваме към почистване на лицето, ако е необходимо. В случай че кожата на клиента е поддържана и чиста, прилагаме следващата стъпка – хидратация, терапия с кислород или друга процедура.
Как подхождате при почистването на различните типове кожа?
В салона предлагаме три вида почистване съответно за различните типове кожа. Лице с чувствителна кожа почистваме по „американски“. Типът американско почистване се извършва чрез термична маска с IR (инфрачервени) лъчи, която много леко нагрява кожата на лицето, отворя деликатно порите, не предизвиква дискомфорт, изсушаване и не разширява капилярите. Следва механично почистване, поставяне на подходящите маски и серуми, третиране със съответните апарати за дезинфекция и за финал – нанасяне на подходящ крем.
При нормална кожа практикуваме стар метод, който обаче продължава да бъде актуален и до днес – напарване на кожата с вапозон. След като кожата стане по-мека, я почистваме механично и я обработваме според индивидуалните ѝ нужди. Този метод е много харесван, търсен и предпочитан от клиентите, защото и до ден днешен всички ходят на сауна и/или парна баня, където ефектът е същият, но възможността им да посещават редовно тези места е ограничена заради забързаното ни ежедневие. Има апарати като Дарсонвал, които просто не могат да бъдат заменени от крем, продукт за дезинфекция, серум или ампула. Дарсонвалът дезинфекцира, свива порите, успокоява – положителните ефекти, които осигурява на кожата, са многобройни и го превръщат в незаменим помощник на добрия козметик.
Последният метод, който е по-малко предпочитан, е почистване чрез специални гелове на химична основа. При него отсъства механичното третиране на кожата – това е от изключително значение, тъй като спестява на клиента дискомфорт и предотвратява възпалителни процеси.
Защо хидратацията е важна стъпка от грижата за кожата?
Хидратацията е задължителна за всеки тип кожа – млада, по-зряла, акнеична, суха. Добрата хидратация гарантира добро здраве на кожата. Дори да се поставят филъри и ботулинов токсин с цел заличаване на естетични несъвършенства, ако кожата не е хидратирана, ефектът ще бъде краткотраен, което налага и по-често подлагане на тези процедури. Затова вкъщи с подходящите козметични продукти или в салона със съответната процедура, хидратация задължително трябва да има. Съветваме дори по-младите си клиенти, включително и тийнейджърите, да прилагат хидратиращи продукти, защото обикновено те използват козметични средства, които изсушават и понижават pH на кожата. Резултатът е кожа, която страда, и проблеми, които се задълбочават вследствие употребата на неподходяща козметика.
На коя козметика сте заложили?
Ценим високо българската козметика и поради тази причина се доверихме на ProfiDerm и Beauty Xpert. Работим и с Natura Bisse и Ryor, които предлагат многообразие от професионални терапии за различните типове кожа и всяка година представят иновативни продукти. Работим с различни козметични марки, тъй като сме далеч от убеждението, че само един бранд може да даде това, което клиентът търси. Разбира се, когато работим със специалисти дерматолози, уважаваме тяхната преценка и избор на продукти.
Как поддържате професионалното си развитие?
Следим активно новостите при всички фирми и какво предлагат – специализирани курсове, обучения, нови продукти. Стремим се неуморно и всекидневно да достигаме нови висоти, да разкриваме пред самите себе си нови хоризонти, нови възможности. За нас като специалисти е абсолютно задължително да бъдем в крак с новостите, за да можем успешно да се справяме в сегашната бързоразвиваща се и динамична среда на козметичния бранш.
Човек трябва да се поддържа както отвън, така и отвътре. Вършим работата си с удоволствие и когато ни остане свободно време, не изпускаме възможността да работим върху себе си. Всички в екипа се храним здравословно, пием много вода, тренираме във фитнеса или ходим на йога всяка седмица. Стараем се да оползотворяваме всеки един свободен момент. Ако например имаме почивка от три часа, колежката отива във фитнеса, а аз – на йога.
По какъв начин осъществявате обратната връзка с клиентите?
До такава степен познаваме клиентите си, че знаем кои се нуждаят от напомняне и кои не. Обаждаме им се по телефона, изпращаме им смс или им пишем във вайбър или фейсбук – както е по-удобно за тях, но когато мине прекалено дълго време, задължително им напомняме. Ежедневието е изключително забързано и е абсолютно нормално клиентите да забравят, че е дошло време за следващата процедура. Вниманието към клиента не е само по време на самата процедура, то се изразява и в личното отношение към него, в готовността ни да го изслушаме и да му предложим най-добрата професионална грижа.
За контакти:
София, ул. “Браила” 2
Тел.: 0988 873 316