Все по-често в естетичната индустрия започва да се говори за организация и правилен мениджмънт подход в бизнеса. Tова са базови и основополагащи стъпки, които не са нещо ново в практикуващите бизнеси извън България – как те постигат това?
80% от отговора на този въпрос се крие в правилното управление и маркетиране на клиентски посещения и протичащите в последствие бизнес процеси по време на тяхното изпълнение.
Ако трябва да направим разбивка на действията за едно клиентско посещение, нещата биха изглеждали по следния начин:
Имаме клиент, който търси решение за здравна, естетична или релаксираща услуга.
Същият този клиент реализира посещение в нашия обект чрез резервация.
Зад тази резервация стои професионалист: доктор, терапевт или стилист, както и набор от апарати, мануална техника или и двете, и в 99% от случаите – придружаващи терапията консумативи.
След изпълнението на процедурата картината, която нарисувахме, променя своя характер:
Клиентът заплаща своята услуга или закупува допълнително клиентски пакет с многократни посещения, други промоционални оферти или продукти за грижа – тоест той реализира допълнителен приход на обекта.
Нека проследим и другите детайли след изпълнението на услугата:
- Изплащане на заплата или възнаграждение базирано върху % от оборота;
- Използване на апаратура, в повечето случаи взета на изплащане, за която имаме и разходи за поддръжка;
- Изразходване на налични консумативи и продукти от складовия инвентар;
- Онлайн маркетинг;
- Режийни ресурси.
В 99% от случаите едно клиентско посещение се реализира по тези критерии – ако съумеем да съхраним и обработим получените данни по правилния начин, те могат да ни помогнат да планираме прецизно съотношението между приходи и разходи – процес, чиято оптимизация може да доведе до сериозен финансов ръст на месечна и годишна база.
Поради тази причина екипът на „Fashion Point International”, разработи специализиран CRM/ERP онлайн софтуер за резервации и бизнес мениджмънт.
Неговата функция е фокусирана и оптимизирана именно върху заявяването и обслужването (изпълнението) на клиентските посещения, правилното и детайлно отчитане на прихода и разхода от тях. Всичко това управлявате през онлайн календар с бърз и интуитивен интерфейс, достъпен през всяко устройство навсякъде и по всяко време.
Накратко: 100% електронно, бързо, лесно и сигурно управление без грешки по време на всички бизнес процеси.
Ето и малко технически детайли за CRM/ERP софтуерът за клиентски резервации Fashion Point:
Системата разполага с умен алгоритъм, който планира правилно работното време, изчислява прихода и разхода на един естетичен бизнес: дерматологична клиника, лазерен център, SPA & Wellness, студио за красота, фризьорски салон или частна практика.
Предоставя в електронен формат цялата генерирана информация, информационни съгласия, клиентски процедури, досиета за въвеждане на параметри, използвани пакетни посещения, ваучери, както и възможността да изпращате известяване по и-мейл или SMS, Viber, Messenger.
Предимствата, когато използвате “Fashion Point”:
- Правилно управление на вашите финансови потоци;
- Идеално подредена клиентска база с пълна и детайлна информация за всеки клиент;
- Възможност да ремаркетирате клиентската си база, като им изпращате рекламни съобщения по и-мейл или телефон;
- Методи за приемане на онлайн резервация от различни източници: Персонален уебсайт, Facebook, Instagram и др.;
- Складов инвентар и фактуриране;
- Управление на персонал, кабинети и апаратура.
Вашите въпроси, относно „Fashion Point“, може да изпратите по и-мейл: marketing@fashionpoint.bg, или да се свържете директно на: +359 878 557 526 / Веселин Димитров.
www.fashionpoint.bg