No Result
View All Result
Beauty Woman
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
No Result
View All Result
Beauty Woman
No Result
View All Result
Home Козметика

Националното социологическо проучване сред професионалистите в козметичния бранш

by beautywoman
19.03.2021
Reading Time:1 min read
0
Националното социологическо проучване сред професионалистите в козметичния бранш

Период на провеждане на проучването – 16.02.21 – 02.03.21 г., национална социологическа агенция „Насока“

Яна Николова, издател на сп. Beauty Woman

Уважаеми козметици, за нас, екипa на сп. Beauty Woman, е изключително важно вашето мнение по различни въпроси, за да сме сигурни в това, което правим, за да знаем какво да променим и как да се развиваме, за да сме ви максимално полезни с дейностите, които провеждаме.

Издателство Beauty Woman вече 15 г. се грижи да предоставя достъпна и полезна информация на козметичния, естетичния и дерматологичния бранш в България. Стараем се непрекъснато да се развиваме и да повишаваме възможностите си за достигане до всички специалисти, работещи в тези сфери. Издаваме списание, организираме мастър класове, симпозиуми, специални обучения, като така поддържаме високо ниво на информираност, предоставяйки ви възможност първи да разбирате за най-новите тенденции както в България, така и от световен мащаб.

Колкото и добре да мислим, че се справяме, в един момент трябва да си зададем въпроса, дали наистина е така. Дали ви харесва, дали ви даваме това, от което имате необходимост наистина, дали допринасяме за вашето развитие.

Точно поради тази причина наехме агенция „Насока” да проведе социологическо проучване „Какви са вашите желания в насока подобряване на отношенията ни с вас, информираност, достъпност и сътрудничество“.

Представям ви обобщен анализ от националното социологическо проучване, което Beauty Woman направи сред 1744 професионалисти в козметичния бранш.

Проучването установи, че 96% от анкетираните са жени, като 70% от всички участници са между 30 и 49 г. Останалият процент са хора между 18 и 29 години, избрали козметиката за свое професионално развитие, задоволявайки потребностите си за допълнителни знания чрез нас.

На въпроса: „Бихте ли се абонирали за онлайн издание на сп. Beauty Woman?“, 43% от анкетираните отговарят с „Да“. Затова през следващите три месеца нашата цел ще бъде да създадем възможност за тези от вас, които искат да четат онлайн списанието, да можете да го направите. Ще продължаваме да издаваме и класическия вариант на списанието.

На друг важен въпрос: „Кои теми желаете да разгледаме в нашите обучения?“, над 69% сте отговорили, че изцяло се доверявате на това, което правим, че вярват, че ще поканим най-интересните лектори и ще представим най-новите тенденции в козметологията. Също така подробно е описано точно от какво се интересувате и ние ще се съобразим с вашите желания на следващите ни събития. През април ще организираме лимитирани мастър класове, водени от дерматолози, в които ще бъдат разгледани основните теми, които сте посочили като най-важни и които имате необходимост да надградите.

Попитахме ви също „Кои процедури през изминалата година са били най-търсени?“. Вашият отговор без изненади е пилингите на първо място, следвани от лазерната епилация и дълбокото почистване на лице. А „Какъв е типът на процедурите?“ – 76,57% са процедури за лице и 33,33% процедури за тяло.

Друг важен въпрос, който зададохме: „Дали бихте посетили присъствени събития през 2021 г. в хотел „Рамада“, организирани и провеждани от Beauty Woman?“, и отговорът много ни зарадва, че въпреки ситуацията, в която се намираме, вие ни имате доверие – 34,65% сте отговорили „Да“, 36,96% с „Да, но при условие, че се спазват противоепидемичните мерки в страната“ и само 12,54%, че не биха присъствали. Ние винаги сме организирали и ще продължаваме да организираме събития, спазвайки абсолютно всички правила, които към момента на събитието са приложими, всички мерки за хигиена, дезинфекция и нужната дистанция.

Най-желани от вас лектори за нашите събития сте посочили доц. д-р Валентина Брощилова, д-р Радина Денкова, проф. Мария Балабанова.

„Смятате ли да инвестирате през 2021 г. и в какво?“ е следващият въпрос, на който 46% от анкетираните са отговорили, че не смятат да инвестират, а 54% ще инвестират, като 31,64% споделят, че ще вложат средства в обучение и собствено развитие.

На въпроса: „Какви са намеренията ви за присъствие в социалните мрежи?“ – над 38% предпочитат сами да се грижат за своя дигитален маркетинг, останалият процент биха искали да имат фирма или човек, който да поддържа тяхното присъствие онлайн.

Проучването приключи с въпроса: „Каква е вашата удовлетвореност от издателство Beauty Woman?“. За целия екип на списанието беше изключително важно да разберем дали това, което правим, е важно за вас, професионалистите. С „Да“ отговарят над 82%.

Благодарни сме за тази висока оценка и че ни приемате като вашето издателство. За нас е чест и удоволствие да работим за козметичния бранш в България. Всяка наша стъпка е изпълнена с любов към това, което правим, и точно подобни проучвания ни доказват, че сме на правилния път и че си заслужава да се отдаваме на работата си.

ShareTweetShare

beautywoman

Related Posts

bw
Без категория

Иновация, вдъхновена от древна мъдрост

27.08.2022
bw
Дерматокозметичен симпозиум

Подхранване с акациев мед

26.08.2022
bw
Дерматокозметичен симпозиум

Comfort zone – истински активна красота

25.08.2022
bw
Дерматокозметичен симпозиум

KEENWELL- вратата на удоволствието всеки ден

25.08.2022
BW
Дерматокозметичен симпозиум

INTER SPA представя марките PHYTOMER, YON-KA и DERMAOXY

24.08.2022
BW
Дерматокозметичен симпозиум

IT PHARMA

23.08.2022
Next Post
Управление на приходи и разходи: автоматизирано, без грешки и без финансов риск за бизнеса

Управление на приходи и разходи: автоматизирано, без грешки и без финансов риск за бизнеса

Карбокситерапия Carboxy Combo CO2

Карбокситерапия Carboxy Combo CO2

Препоръчани

Как да мотивираме пациентите да следват нашите препоръки?

Как да мотивираме пациентите да следват нашите препоръки?

30.09.2019
Спуканите капиляри и разширените вени не са само козметичен проблем

Спуканите капиляри и разширените вени не са само козметичен проблем

19.11.2019
3 НЕИНВАЗИВНИ ТЕРАПИИ  ЗА ОТСЛАБВАНЕ, ДОКАЗАНИ ВЪВ ВРЕМЕТО

3 НЕИНВАЗИВНИ ТЕРАПИИ ЗА ОТСЛАБВАНЕ, ДОКАЗАНИ ВЪВ ВРЕМЕТО

14.01.2019

Популярни

  • eye q

    Работа и отдаденост – елементите за успех

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • AЛЕКСАНДРА ЯНЕВА ЗА ПЪТЯ НА МЕЧТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • КОЖНИ ПРОМЕНИ ПРИ СИНДРОМ НА ПОЛИКИСТОЗНИТЕ ЯЙЧНИЦИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ПРОФЕСИЯТА „МЕДИЦИНСКИ КОЗМЕТИК“ – ВЕЧЕ С КОД В НАЦИОНАЛНАТА КЛАСИФИКАЦИЯ НА ПРОФЕСИИТЕ И ДЛЪЖНОСТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Studio BB Care – мечта, превърнала се в реалност

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Издаваме Beauty Woman по начин, който да задоволи вашата нужда от информация.

Последни публикации

  • ПРОГРАМА Дерматокозметичен Симпозиум VIII Beauty Woman
  • Микропигментация & отстраняване на пигмент от кожата
  • KA beauty studios

Категории

  • Business academy
  • Апаратура
  • Без категория
  • Дерматокозметичен симпозиум
  • интервю
  • Козметика
  • Медикъл
  • Мениджмънт
  • Психология
  • Събития
  • Терапии
  • ТОП 100
  • Топ козметични локации 2022

Връзки

  • Контакти
  • Общи условия
  • Политика на поверителност

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

No Result
View All Result
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?