Период на провеждане на проучването – 16.02.21 – 02.03.21 г., национална социологическа агенция „Насока“
Яна Николова, издател на сп. Beauty Woman
Уважаеми козметици, за нас, екипa на сп. Beauty Woman, е изключително важно вашето мнение по различни въпроси, за да сме сигурни в това, което правим, за да знаем какво да променим и как да се развиваме, за да сме ви максимално полезни с дейностите, които провеждаме.
Издателство Beauty Woman вече 15 г. се грижи да предоставя достъпна и полезна информация на козметичния, естетичния и дерматологичния бранш в България. Стараем се непрекъснато да се развиваме и да повишаваме възможностите си за достигане до всички специалисти, работещи в тези сфери. Издаваме списание, организираме мастър класове, симпозиуми, специални обучения, като така поддържаме високо ниво на информираност, предоставяйки ви възможност първи да разбирате за най-новите тенденции както в България, така и от световен мащаб.
Колкото и добре да мислим, че се справяме, в един момент трябва да си зададем въпроса, дали наистина е така. Дали ви харесва, дали ви даваме това, от което имате необходимост наистина, дали допринасяме за вашето развитие.
Точно поради тази причина наехме агенция „Насока” да проведе социологическо проучване „Какви са вашите желания в насока подобряване на отношенията ни с вас, информираност, достъпност и сътрудничество“.
Представям ви обобщен анализ от националното социологическо проучване, което Beauty Woman направи сред 1744 професионалисти в козметичния бранш.
Проучването установи, че 96% от анкетираните са жени, като 70% от всички участници са между 30 и 49 г. Останалият процент са хора между 18 и 29 години, избрали козметиката за свое професионално развитие, задоволявайки потребностите си за допълнителни знания чрез нас.
На въпроса: „Бихте ли се абонирали за онлайн издание на сп. Beauty Woman?“, 43% от анкетираните отговарят с „Да“. Затова през следващите три месеца нашата цел ще бъде да създадем възможност за тези от вас, които искат да четат онлайн списанието, да можете да го направите. Ще продължаваме да издаваме и класическия вариант на списанието.
На друг важен въпрос: „Кои теми желаете да разгледаме в нашите обучения?“, над 69% сте отговорили, че изцяло се доверявате на това, което правим, че вярват, че ще поканим най-интересните лектори и ще представим най-новите тенденции в козметологията. Също така подробно е описано точно от какво се интересувате и ние ще се съобразим с вашите желания на следващите ни събития. През април ще организираме лимитирани мастър класове, водени от дерматолози, в които ще бъдат разгледани основните теми, които сте посочили като най-важни и които имате необходимост да надградите.
Попитахме ви също „Кои процедури през изминалата година са били най-търсени?“. Вашият отговор без изненади е пилингите на първо място, следвани от лазерната епилация и дълбокото почистване на лице. А „Какъв е типът на процедурите?“ – 76,57% са процедури за лице и 33,33% процедури за тяло.
Друг важен въпрос, който зададохме: „Дали бихте посетили присъствени събития през 2021 г. в хотел „Рамада“, организирани и провеждани от Beauty Woman?“, и отговорът много ни зарадва, че въпреки ситуацията, в която се намираме, вие ни имате доверие – 34,65% сте отговорили „Да“, 36,96% с „Да, но при условие, че се спазват противоепидемичните мерки в страната“ и само 12,54%, че не биха присъствали. Ние винаги сме организирали и ще продължаваме да организираме събития, спазвайки абсолютно всички правила, които към момента на събитието са приложими, всички мерки за хигиена, дезинфекция и нужната дистанция.
Най-желани от вас лектори за нашите събития сте посочили доц. д-р Валентина Брощилова, д-р Радина Денкова, проф. Мария Балабанова.
„Смятате ли да инвестирате през 2021 г. и в какво?“ е следващият въпрос, на който 46% от анкетираните са отговорили, че не смятат да инвестират, а 54% ще инвестират, като 31,64% споделят, че ще вложат средства в обучение и собствено развитие.
На въпроса: „Какви са намеренията ви за присъствие в социалните мрежи?“ – над 38% предпочитат сами да се грижат за своя дигитален маркетинг, останалият процент биха искали да имат фирма или човек, който да поддържа тяхното присъствие онлайн.
Проучването приключи с въпроса: „Каква е вашата удовлетвореност от издателство Beauty Woman?“. За целия екип на списанието беше изключително важно да разберем дали това, което правим, е важно за вас, професионалистите. С „Да“ отговарят над 82%.
Благодарни сме за тази висока оценка и че ни приемате като вашето издателство. За нас е чест и удоволствие да работим за козметичния бранш в България. Всяка наша стъпка е изпълнена с любов към това, което правим, и точно подобни проучвания ни доказват, че сме на правилния път и че си заслужава да се отдаваме на работата си.