Утвърдени дерматолози, медицински козметици, доказани специалисти в областта на естетичната медицина, собственици и управители на известни естетични клиники и салони за красота споделиха своя опит относно създаването, управлението и развитието на бизнес в естетичната индустрия, управлението на кадри, както и доброто владеене и прилагане на работещи и изпитани маркетингови подходи.
Д-р Ренерт Гад за формулата на успеха
Като всяка красива приказва за успеха и тази на д-р Ренерт Гад започва от един… гараж! В малкия, тесен и с една кушетка гараж, но с много ентусиазъм започва работата си д-р Гад. За няколко години, благодарение на лекарския си талант и бизнес нюх, д-р Гад се превръща в един от най-успешните пластични хирурзи в Румъния, на когото се доверяват местните звезди. Стартира бизнеса си с капитал от 10 000 евро, като половината от тях инвестира в реклама и маркетинг. Според него рекламата е основното средство за постигане на успех, особено в областта на естетичната индустрия. Той сподели, че в голяма степен бизнес успехът му се дължи както на рекламата, така и на разумните инвестиции в технологии.
„Бях на изложение в Париж, където разглеждах много марки за машини – все красиви, приличаха на Ролс-Ройс. По време на това пътуване посетих една клиника в Париж, собственост на мой познат. Тя беше толкова красива! Всичко в нея беше скъпо и изпипано до последния детайл. Размечтах се и аз някой ден да имам такава клиника. Помолих ги да ми покажат с какво работят. Заведоха ме в една малка стаичка, в която повече от половината пространството се заемаше от огромна грозна машина, която приличаше на стар автобус. До нея имаше мъничка кушетка, на която пациентът едва се побираше. Питах ги: „Как може да работите с това грозно нещо в такава красива клиника?!“. Те ми отговориха: „Много просто: то работи перфектно от години, клиентите са безкрайно доволни“. Това беше старият вариант на Gentle Lase Pro. Тогава разбрах, че не е важно как изглежда машината, а колко добри резултати дава.“, каза д-р Ренерт Гад.
Софтуерът за диагностика – маркетингов инструмент
Д-р Гуидо Мариото от Ирландия представи иновативна технология за анализ на кожата в дълбочина с камерата Antera 3D. Камерата дава 3D картина на кожата, благодарение на която прецизно може да се определи ефекта от всяка естетична процедура. Antera 3D е ирландска технология, която може да определи състоянието на кожата с точност до 95%. Например камерата може прецизно да определи на каква дълбочина в кожата се намира разширен капиляр, така че дерматологът да прецени точно с какъв лазер да се отстрани още с извършването на първата процедура – GentlеYAG Pro или V-Beam Perfecta.
Рамона Феликану за промоциите в естетиката
Рамона Феликану е мениджър на естетичен център ELOS в Букурещ. Един от най-ценните съвети, които Рамона дава, е да се правят големи промоции веднъж или два пъти в годината, като строго се спазват предварително обявени срокове на съответната промоция.
Д-р Пиер Паоло Ровати за авангардния апарат Face Tite
Д-р Пиер Паоло Ровати от Италия споделя как тази минимално инвазивна процедура е променила успешно неговата практика. Думите му бяха подкрепени от д-р Дончо Етугов и д-р Калоян Денков, които работят с апарата в България. Процедурата може да се извършва от пластични хирурзи и дерматохирузи в неоперативна, но стерилна среда, категорични са д-р Денков и д-р Етугов. Продължителността ѝ е около 40-50 минути, като се поставя локална анестезия. Възстановителният период е от няколко дни до седмица, а резултатите се разгръщат във времето и траят от 5 до 7 години след само 1 процедура.
Рекламата във Facebook
Ценни съвети за маркетинга и рекламата във Facebook даде един от най-големите експерти в тази област в България – Бисер Вълов. Той показа нагледни примери как могат да се привличат реални клиенти чрез реклама в социалната мрежа. Неговите лекции се определят като едни от най-полезните за успешен маркетинг.
Aesthetic Manager
Aesthetic Manager е първото по рода си бизнес списание в сферата на естетиката, което се издава лимитирано и пилотно от Бул Мед Консулт. Списанието се разпространява само сред клиентите на компанията и целта му е да предоставя полезни съвети за развитието на бизнеса, както и актуални тенденции от българския и световен пазар на естетични процедури. Списанието съдържа статии за управление на персонала, както и за работещи маркетинг подходи. Повече за списанието можете да научите на сайта на Бул Мед Консулт –http://bulmed.bg/archive/blog.