Beauty Woman
No Result
View All Result
  • Login
  • Начало
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
PRICING
SUBSCRIBE
  • Начало
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
No Result
View All Result
Beauty Woman
No Result
View All Result
Home Мениджмънт

Как да продаваме повече и по-добре

by beautywoman
09.08.2019
Reading Time:1min read
0
Как да продаваме повече и по-добре

Принципът SONCAS
Специалистите трябва да се научат да разпознават различните типове клиенти и да имат правилен подход и специално отношение към всеки клиент. Принципът SONCAS дава възможност за прилагане на индивидуален подход в зависимост от типологията на съответния клиент и изграждане на работеща стратегия за осъществяване на повече продажби.

RELATED POSTS

Екипната работа е изключително важна

ТЕСТ: КАК ДА ПРОДАВАМЕ СПОРЕД РАЗЛИЧНИТЕ ПСИХОТИПОВЕ ХОРА

Бизнес протокол и етикет

  • S (сигурност) – клиенти, които търсят сигурност и спокойствие, задават много въпроси за съставките, включени в различните продукти, държат на високото качество, оригиналност и гарантиран произход.
  • О (гордост) – гордите клиенти са високо самочувствие и очакват да им бъдат правени комплименти за перфектната им визия.
  • N (новости) – този тип клиенти следят всички новости, информирани са за всичко и обикновено търсят най-новия продукт или процедура, дори и да не са подходящи за тях.
  • С (комфорт) – държащите на комфорта клиенти искат да се чувстват удобно в кабината, както и предварително да са запознати със самата процедура, за да няма никакъв стрес.
  • А (пари) – тези клиенти обикновено казват, че им е скъпо, но това е фалшива претенция, защото те познават много добре марките, чиито терапии и продукти за домашна грижа избират.
  • S (симпатия) – клиентите, разчитащи на своя чар, са завладяващи и обсебващи, усмихват се на всички и често пъти искат да получат повече мостри на продукти.

Много важен елемент е специалистът да се научи да изслушва своите клиенти и да съумее да разбере в коя категория попадат.

Клиентското преживяване е от първостепенно значение за реализиране на повече продажби!
Делфин Камали, собственик на консултантска фирма UpTeamUp и дългогодишен управител на Ambassade de la Beaute на Шанз-Елизе, разглежда преживяването на клиента с три примерни ситуации: когато клиентът пристига за първи път и няма записан час за процедура, клиентът е запазил час, но това е първо посещение за него в центъра и клиентът идва за процедура, верен е на козметичния салон, но не го е посещавал от 3 месеца. Важно е правилното разбиране на израза „клиентското преживяване“, защото то е от първостепенно значение за реализиране на повече продажби.

Делфин Камали разглежда сегментирането на клиентите: 27% са активни и 73% – „спящи“, като от активните клиенти 1% са най-лоялни и към тях трябва да се подхожда със специално внимание, т.е. така че те да се почувстват уникални и да останат верни на спа центъра или салона за красота. За да има динамика в сегментирането и повече клиенти да се превърнат в активни, е необходимо реактивиране на „спящите“, което ще доведе и до повече приходи. Важно е изграждането на емоционална връзка с клиентите вместо транзакционна, т.е. клиентът трябва да се разглежда като личност, а не като „портфейл“.
  Привличането на нови клиенти освен чрез познатото на всички „от уста на уста“, може да стане и с изготвяне на подаръчни сертификати, които се дават на редовните клиенти, за да доведат приятел, организиране на частни партита в спа центъра, както и чрез стратегически партньорства с брандове, които имат същия клас клиенти.

Buy JNews
ADVERTISEMENT

 Клиентът, който посещава за пръв път центъра за красота, трябва да бъде накаран да дойде и втори, и трети път, т.е. случайният клиент да бъде превърнат в редовен. За целта може да бъде уведомяван с имейл за нови продукти и процедури, да му бъдат изпращани поздравителни картички за различни празници, да се персонализират взаимоотношенията с него – терапевтите и рецепционистите е добре да помнят желанията и навиците му. Редовният клиент може да бъде превърнат в най-лоялен, като му се осигури персонализирано преживяване.

Tags: клиентипродажби
ShareTweetShare

beautywoman

Related Posts

Екипната работа е изключително важна
Мениджмънт

Екипната работа е изключително важна

20.03.2020
ТЕСТ: КАК ДА ПРОДАВАМЕ СПОРЕД РАЗЛИЧНИТЕ ПСИХОТИПОВЕ ХОРА
Мениджмънт

ТЕСТ: КАК ДА ПРОДАВАМЕ СПОРЕД РАЗЛИЧНИТЕ ПСИХОТИПОВЕ ХОРА

18.03.2020
Бизнес протокол и етикет
Мениджмънт

Бизнес протокол и етикет

20.02.2020
Втора годишна среща на бизнес клуб Aesthetic Manager
Мениджмънт

Втора годишна среща на бизнес клуб Aesthetic Manager

13.02.2020
Ефективните методи за реклама в Instagram
Мениджмънт

Ефективните методи за реклама в Instagram

10.08.2019
КЪМ УСПЕХА С ДОВЕРЕН ПРИЯТЕЛ!
Мениджмънт

КЪМ УСПЕХА С ДОВЕРЕН ПРИЯТЕЛ!

24.07.2019
Next Post
Ефективните методи за реклама в Instagram

Ефективните методи за реклама в Instagram

Изглаждане, подмладяване, съживяване и защита с органична мимоза

Изглаждане, подмладяване, съживяване и защита с органична мимоза

Препоръчани

Как да се предпазим от рак на кожата?

Как да се предпазим от рак на кожата?

21.08.2019
Грижа за кожата през зимата

Грижа за кожата през зимата

21.09.2019
Оригиналът – гаранция за успех

Оригиналът – гаранция за успех

03.03.2020

Популярни

  • ЛЕЧЕНИЕ НА МИОМНИ ВЪЗЛИ

    ЛЕЧЕНИЕ НА МИОМНИ ВЪЗЛИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • КОЖНИ ПРОМЕНИ ПРИ СИНДРОМ НА ПОЛИКИСТОЗНИТЕ ЯЙЧНИЦИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ПРОФЕСИЯТА „МЕДИЦИНСКИ КОЗМЕТИК“ – ВЕЧЕ С КОД В НАЦИОНАЛНАТА КЛАСИФИКАЦИЯ НА ПРОФЕСИИТЕ И ДЛЪЖНОСТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Оля Тодорова и Binella medical beauty

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • МАГДАЛЕНА ТАБОВА: „ВЛАГАМ ИСТИНСКА СТРАСТ В РАБОТАТА СИ“

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

We bring you the best Premium WordPress Themes that perfect for news, magazine, personal blog, etc. Visit our landing page to see all features & demos.

LEARN MORE »

Последни публикации

  • CLINICCARE® – ШВЕЦИЯ ЕДНА ОТ НАЙ-ИНОВАТИВНИТЕ СЕРИИ ПРОФЕСИОНАЛНА КОЗМЕТИКА
  • РЕВОЛЮЦИОННИ КОЗМЕТИЧНИ ПРОГРАМИ ОТ ЕСТЕТИЧНАТА МЕДИЦИНА
  • КЛИНИКА „ДЕРМА ЕЛИТ“

Категории

  • Апаратура
  • Без категория
  • интервю
  • Козметика
  • Медикъл
  • Мениджмънт
  • Събития
  • Терапии

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Начало
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти

© 2021 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?