No Result
View All Result
Beauty Woman
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
No Result
View All Result
Beauty Woman
No Result
View All Result
Home Мениджмънт

Как да продаваме повече и по-добре

by beautywoman
09.08.2019
Reading Time:1 min read
0
Как да продаваме повече и по-добре

Принципът SONCAS
Специалистите трябва да се научат да разпознават различните типове клиенти и да имат правилен подход и специално отношение към всеки клиент. Принципът SONCAS дава възможност за прилагане на индивидуален подход в зависимост от типологията на съответния клиент и изграждане на работеща стратегия за осъществяване на повече продажби.

  • S (сигурност) – клиенти, които търсят сигурност и спокойствие, задават много въпроси за съставките, включени в различните продукти, държат на високото качество, оригиналност и гарантиран произход.
  • О (гордост) – гордите клиенти са високо самочувствие и очакват да им бъдат правени комплименти за перфектната им визия.
  • N (новости) – този тип клиенти следят всички новости, информирани са за всичко и обикновено търсят най-новия продукт или процедура, дори и да не са подходящи за тях.
  • С (комфорт) – държащите на комфорта клиенти искат да се чувстват удобно в кабината, както и предварително да са запознати със самата процедура, за да няма никакъв стрес.
  • А (пари) – тези клиенти обикновено казват, че им е скъпо, но това е фалшива претенция, защото те познават много добре марките, чиито терапии и продукти за домашна грижа избират.
  • S (симпатия) – клиентите, разчитащи на своя чар, са завладяващи и обсебващи, усмихват се на всички и често пъти искат да получат повече мостри на продукти.

Много важен елемент е специалистът да се научи да изслушва своите клиенти и да съумее да разбере в коя категория попадат.

Клиентското преживяване е от първостепенно значение за реализиране на повече продажби!
Делфин Камали, собственик на консултантска фирма UpTeamUp и дългогодишен управител на Ambassade de la Beaute на Шанз-Елизе, разглежда преживяването на клиента с три примерни ситуации: когато клиентът пристига за първи път и няма записан час за процедура, клиентът е запазил час, но това е първо посещение за него в центъра и клиентът идва за процедура, верен е на козметичния салон, но не го е посещавал от 3 месеца. Важно е правилното разбиране на израза „клиентското преживяване“, защото то е от първостепенно значение за реализиране на повече продажби.

Делфин Камали разглежда сегментирането на клиентите: 27% са активни и 73% – „спящи“, като от активните клиенти 1% са най-лоялни и към тях трябва да се подхожда със специално внимание, т.е. така че те да се почувстват уникални и да останат верни на спа центъра или салона за красота. За да има динамика в сегментирането и повече клиенти да се превърнат в активни, е необходимо реактивиране на „спящите“, което ще доведе и до повече приходи. Важно е изграждането на емоционална връзка с клиентите вместо транзакционна, т.е. клиентът трябва да се разглежда като личност, а не като „портфейл“.
  Привличането на нови клиенти освен чрез познатото на всички „от уста на уста“, може да стане и с изготвяне на подаръчни сертификати, които се дават на редовните клиенти, за да доведат приятел, организиране на частни партита в спа центъра, както и чрез стратегически партньорства с брандове, които имат същия клас клиенти.

 Клиентът, който посещава за пръв път центъра за красота, трябва да бъде накаран да дойде и втори, и трети път, т.е. случайният клиент да бъде превърнат в редовен. За целта може да бъде уведомяван с имейл за нови продукти и процедури, да му бъдат изпращани поздравителни картички за различни празници, да се персонализират взаимоотношенията с него – терапевтите и рецепционистите е добре да помнят желанията и навиците му. Редовният клиент може да бъде превърнат в най-лоялен, като му се осигури персонализирано преживяване.

Tags: клиентипродажби
ShareTweetShare

beautywoman

Related Posts

Реален бюти мениджмънт
Мениджмънт

Реален бюти мениджмънт

11.07.2023
Имам мечта – дигитализирано студио за естетични процедури за лице и тяло
Мениджмънт

Имам мечта – дигитализирано студио за естетични процедури за лице и тяло

02.07.2023
Кое ни спъва по пътя към успеха?
Мениджмънт

Кое ни спъва по пътя към успеха?

24.06.2023
Как да направим бизнеса си устойчив?
Мениджмънт

Как да направим бизнеса си устойчив?

28.01.2022
Как да продаваме, без да сме търговци?
Мениджмънт

Как да продаваме, без да сме търговци?

29.10.2021
Какъв лидер си? Създаваш ли стойност?
Мениджмънт

Какъв лидер си? Създаваш ли стойност?

30.06.2021
Next Post
Ефективните методи за реклама в Instagram

Ефективните методи за реклама в Instagram

Изглаждане, подмладяване, съживяване и защита с органична мимоза

Изглаждане, подмладяване, съживяване и защита с органична мимоза

Препоръчани

ОЧИТЕ СА НАЙ-ИЗРАЗИТЕЛНАТА ЧАСТ НА ЛИЦЕТО

ОЧИТЕ СА НАЙ-ИЗРАЗИТЕЛНАТА ЧАСТ НА ЛИЦЕТО

18.12.2020
Мечтите се сбъдват!

Мечтите се сбъдват!

03.07.2023
Екипната работа е изключително важна

Екипната работа е изключително важна

20.03.2020

Популярни

  • eye q

    Работа и отдаденост – елементите за успех

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • AЛЕКСАНДРА ЯНЕВА ЗА ПЪТЯ НА МЕЧТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • КОЖНИ ПРОМЕНИ ПРИ СИНДРОМ НА ПОЛИКИСТОЗНИТЕ ЯЙЧНИЦИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ПРОФЕСИЯТА „МЕДИЦИНСКИ КОЗМЕТИК“ – ВЕЧЕ С КОД В НАЦИОНАЛНАТА КЛАСИФИКАЦИЯ НА ПРОФЕСИИТЕ И ДЛЪЖНОСТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Естетично студио Мина Елкина

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Издаваме Beauty Woman по начин, който да задоволи вашата нужда от информация.

Последни публикации

  • THALISSI
  • Тихият Лукс в естетичната дерматология
  • Hair Recovery Program SP55

Категории

  • Business academy
  • Апаратура
  • Без категория
  • Грижа за здравето
  • Дерматокозметичен симпозиум
  • Естетична Дерматология
  • интервю
  • Козметика
  • Медикъл
  • Мениджмънт
  • Метод
  • Практика за здравето
  • Психология
  • Репортаж
  • Събития
  • Терапии
  • ТОП 100
  • Топ козметични локации 2022

Връзки

  • Контакти
  • Общи условия
  • Политика на поверителност

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

No Result
View All Result
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?