No Result
View All Result
Beauty Woman
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти
No Result
View All Result
Beauty Woman
No Result
View All Result
Home Мениджмънт

Как да направим бизнеса си устойчив?

by beautywoman
28.01.2022
Reading Time:1 min read
0
Как да направим бизнеса си устойчив?

Българският пазар е безгранична конкуренция, но с много ограничен брой клиенти. Затова всеки собственик на бизнес трябва да направи така, че да задържи лоялните си клиенти, но и в същото време да привлече нови, за да върви към развитие на своя бизнес. Несъмнено времената се променят, редуват се кризи, просперитет, застои. Но мисълта и действията ви никога не трябва да бъдат в застой, каквото и да се случва около вас, не бездействайте. Следвайте собствените си усещания, съчетавайки ги с работещи концепции, консултирайте се с подходящите хора и бъдете успешни.

„Пътят към успеха е силно индивидуален, но начините за провал са много сходни.“

Любо Гетов, бизнес консултант и треньор

На мастър класа Хиперпигментации Любо Гетов представи на козметиците концепция, която да направи бизнеса им устойчив. Посочи най-честите грешки, които се допускат по пътя на успеха, и даде примери от личната си практика, за да онагледи представената информация. Г-н Гетов за пореден път завладя аудиторията с ясна и лесноразбираема теза, като акцентира на сигурните начини за постигане на бизнес благополучие.

Най-честите грешки, които допускаме в бизнеса:

  • Работим на ниски/промоционални цени, чакайки по-добри времена, а не е редно. Клиентите ни не идват при нас заради ниските цени, а заради качеството, което получават, отношението, с което са свикнали, и продуктите и услугите, които задоволяват нуждите им. Когато клиентът види определена цена, той мисли, че това е реалната цена, която ви удовлетворява финансово, т.е. вие сте на печалба дори на тази цена. След като вдигнете цената, клиентът приема факта за несправедливост, той не знае, че сте работили с нулева печалба или дори на загуба.
  • Правим компромис с клиентите и със служителите – подценяването на служителите и клиентите, ни кара да сваляме качеството на услугите. Страхът, че няма да намерим компетентен персонал или че всеки нов член на екипа ще е по-калпав от предишния, ни кара да сваляме качеството на предлаганите услуги в тяхната комплексност. Не отдаваме внимание на детайлите, на комуникацията с клиента, на желанието на персонала да се обучава. Смятаме, че всичко е загубена кауза, и оставяме нещата да се случват от само себе си. Безразличието на собствениците на бизнеса към дребните детайли е в основата на западане на самия бизнес като цяло.
  • Разглеждаме служителите като „крепостни селяни“ – много от собствениците на бизнес не инвестират в обучение и развитие на служителите си, защото смятат, че те ще напуснат, и не искат да губят финансови ресурси. Ако са служители отскоро, то им е много рано, ако са стари служители – какво да ги обучаваме, те си знаят.
  • Крепим се върху остарял опит – почти всеки от нас има нуждата да си спомня какво е било преди, но това не е адекватно в момента. Тук и сега нещата се случват различно, трябва да има специфичен подход към сегашната ситуация и да се адаптираме към условията. Предишният опит не е особено от полза в момента, не се опитвайте да мерите новите обстоятелства със стар аршин.
  • Фокусираме се върху „какво“, а не върху „как“ – всеки път обясняваме какво правим, а не как го правим. Много е важно да си даваме сметка, че разликата в цената не е в „какво“, а в „как“. Не каква процедура правим, а как я правим – качеството, майсторството са това, което ни дава основание клиентът да плати по-висока цена от тази на конкуренцията.

Как да направим бизнеса си устойчив?

Единственото, което конкуренцията не може да ви открадне, е начинът ви на мислене, подходът в работата. Дори да го копират, няма да го направят като вас. Инвестирайте ресурси, за да създадете успешен начин на мислене. И после го приложете в действителност, няма да има втори като вас.

Правила за създаване на устойчивост:

  1. Клиентите са като тропически рибки в аквариум – грижата трябва да е постоянна, да ги информираме, да им показваме внимание, да знаят, че са важни независимо колко плащат. Постоянно контактувайте с вашите клиенти, старите клиенти се губят, когато спрем да им обръщаме внимание.
  2. Не правете никакви компромиси с печалбата – всеки един бизнес има норма на печалба на всяка една процедура, не правете компромиси. Времето, което отива за процедури с ниска печалба, ви лишава от време да направите процедури с по-висока печалба. Отделяйте и достатъчно време за комуникация, специално отношение и съвети.
  3. Разглеждайте се като най-скъпия служител на компанията – всеки един собственик на бизнес взема някаква сума от своя бизнес. Замислете се дали бихте давали тази сума като заплата на себе си, ако бяхте служител. Допринасяте ли достатъчно в работния процес? Всеки собственик гледа на себе си като на човек, който е похарчил твърде много време, ресурси, нерви, и бизнесът трябва да му ги изплати, но клиентите не се интересуват от това какво сте вложили през годините и не биха платили безбожни суми само защото оценявате вложеното от вас на твърде много висока цена. Задавайте си от време на време въпроса, бихте ли се назначили на тази заплата?
  4. Създайте си свои ритуали и легенди – звучи странно, но работи. Ако вашият обект няма специална предистория, която може да разказвате на клиентите си, създайте си. И тук не говорим да си съчинявате случки и факти, които не отговарят на реалността само за да впечатлите клиентите. Говорим да помислите какво се е случвало по време на вашия престой в обекта или по време на създаване на бизнеса ви, нещо интересно, нещо уникално, нещо необикновено или нещо много просто, но запомнящо се.

И не забравяйте: Ако не знаете къде отивате, никога няма да стигнете!

За контакти: APA – Another Point Advisers, София, бул. „България“ 58

Тел. 0882 596 446

e-mail: lgetov@yahoo.com, FB: AnotherPointAdvisers

ShareTweetShare

beautywoman

Related Posts

Как да продаваме, без да сме търговци?
Мениджмънт

Как да продаваме, без да сме търговци?

29.10.2021
Какъв лидер си? Създаваш ли стойност?
Мениджмънт

Какъв лидер си? Създаваш ли стойност?

30.06.2021
Управление на приходи и разходи: автоматизирано, без грешки и без финансов риск за бизнеса
Мениджмънт

Управление на приходи и разходи: автоматизирано, без грешки и без финансов риск за бизнеса

20.03.2021
УПРАВЛЕНИЕ НА МИКРОБИЗНЕС ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА
Без категория

УПРАВЛЕНИЕ НА МИКРОБИЗНЕС ПО ВРЕМЕ НА КРИЗА

17.02.2021
Организация, планиране и управление на здравно-естетични центрове
Мениджмънт

Организация, планиране и управление на здравно-естетични центрове

04.02.2021
Екипната работа е изключително важна
Мениджмънт

Екипната работа е изключително важна

20.03.2020
Next Post
VII Дерматокозметичен симпозиум Beauty Woman – уъркшопи (14 май)

VII Дерматокозметичен симпозиум Beauty Woman - уъркшопи (14 май)

VII Дерматокозметичен симпозиум Beauty Woman

VII Дерматокозметичен симпозиум Beauty Woman

Препоръчани

Терапия за зряла кожа Excellage

Терапия за зряла кожа Excellage

24.10.2019
Годишна среща на Medik8

Годишна среща на Medik8

05.02.2020
„През следващите пет години най-търсени ще бъдат процедурите за оформяне на тялото“

„През следващите пет години най-търсени ще бъдат процедурите за оформяне на тялото“

16.01.2019

Популярни

  • eye q

    Работа и отдаденост – елементите за успех

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • AЛЕКСАНДРА ЯНЕВА ЗА ПЪТЯ НА МЕЧТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • КОЖНИ ПРОМЕНИ ПРИ СИНДРОМ НА ПОЛИКИСТОЗНИТЕ ЯЙЧНИЦИ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ПРОФЕСИЯТА „МЕДИЦИНСКИ КОЗМЕТИК“ – ВЕЧЕ С КОД В НАЦИОНАЛНАТА КЛАСИФИКАЦИЯ НА ПРОФЕСИИТЕ И ДЛЪЖНОСТИТЕ

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Studio BB Care – мечта, превърнала се в реалност

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Издаваме Beauty Woman по начин, който да задоволи вашата нужда от информация.

Последни публикации

  • ПРОГРАМА Дерматокозметичен Симпозиум VIII Beauty Woman
  • Микропигментация & отстраняване на пигмент от кожата
  • KA beauty studios

Категории

  • Business academy
  • Апаратура
  • Без категория
  • Дерматокозметичен симпозиум
  • интервю
  • Козметика
  • Медикъл
  • Мениджмънт
  • Психология
  • Събития
  • Терапии
  • ТОП 100
  • Топ козметични локации 2022

Връзки

  • Контакти
  • Общи условия
  • Политика на поверителност

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

No Result
View All Result
  • Начало
  • Business academy
  • Козметика
  • Апаратура
  • Медикъл
  • Бизнес
    • Събития
    • Общи условия
  • Контакти

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?