fbpx
No Result
View All Result
Beauty Woman
  • Говорят лекарите
  • Грижа за здравето
    • Красота с кауза
  • Красив ум
  • Салон
  • Бизнес
    • Събития
    • Business academy
    • Общи условия
  • Pro
    • Дерматокозметичен симпозиум
    • Козметика
    • Апаратура
    • Събития
  • Хората зад името
  • Говорят лекарите
  • Грижа за здравето
    • Красота с кауза
  • Красив ум
  • Салон
  • Бизнес
    • Събития
    • Business academy
    • Общи условия
  • Pro
    • Дерматокозметичен симпозиум
    • Козметика
    • Апаратура
    • Събития
  • Хората зад името
No Result
View All Result
Beauty Woman
No Result
View All Result
Home Козметика

Гримът – необходим завършек след козметична процедура

by beautywoman
15.12.2019
Reading Time:1 mins read
0
Гримът – необходим завършек след козметична процедура

По проучвания на statista.com за 2019 година, 30% от американците в активна възраст ползват фон дьо тен или коректор. Това всъщност са и двата най-търсени и купувани продукта от клиентите през последните 3 години в световен мащаб.

В глобален аспект декоративната козметика заема 18,2% от общия пазарен дял на козметиката. Тази стойност включва целия сегмент козметика – масова, селективна и професионална. Прогнозите са за растеж от 5,8% в следващите 5 години.

Увеличаващият се брой на работещите жени и повишаването на тяхната осъзнатост по отношение на външния вид, кара много дами от поколението милениал (поколението, което настъпва все повече на пазара на труда и има растяща покупателна способност) да се превърнат в двигател на бързото нарастване на пазарния дял на грим продуктите.

Тенденциите са ясни – все повече се търсят продукти, които да отговарят на няколко нужди на клиента, т.нар. многофункционални продукти, а именно да коригират цвета, но и да се грижат за кожата и да ѝ доставят необходимите микроелементи, витамини и хидратация. Да я предпазват от слънцето и да са издръжливи на по-висока влажност, вода или изпотяване.

В силен растеж е и трендът на органичните, биопродукти или с други думи казано, потребителят става все по-осъзнат по отношение качеството на продуктите, които ползва, а това заедно с повишаване на покупателната способност в световен мащаб води до растеж при търсенето на продукти с по-високо качество и без съдържание на съставки, причиняващи раздразнения на кожата или нарушаващи здравословното ѝ състояние.

Модерните жени търсят бързи решения – те работят, отглеждат децата си, грижат се за семейството, учат… и всичко това наведнъж. В съвременния динамичен свят те разполагат с малко време, но искат бързи резултати – почти като търсене в Google – с един клик получаваш необходимата информация. Това отново потвърждава тренда на комбиниращите няколко ползи продукта. С едно нанасяне дамите искат да получат защита от вредното ултравиолетово лъчение, да подхранят и хидратират кожата си, както и да прикрият малките несъвършенства. Завръща се модата на nude грима, която предполага перфектна кожа и естествен външен вид, сякаш грим изобщо няма.

На този фон се развива и тенденцията на грима в салона, който се превръща от селективна процедура при специален повод във все повече необходим завършек след козметична процедура, която модерната жена си е позволила в обедната почивка или изобщо в промеждутъка между няколкото си дейности. Желанието на дамата е да получи грижа за лицето, но това да не е видимо от колегите на работа и да не спъва естествения ритъм на нейното ежедневие.

И за да не звучи извън българската действителност, всъщност явлението започва да се наблюдава и у нас. Нашите клиенти пътуват често и започват да налагат търсенето на грим в салона, запленени от услугата, която съвсем естествено им е предложена във Франция, Испания, Италия. Решението да я предложим в салона естествено трябва да е икономически обосновано и тук засягаме една широка тема, но настрана от финансовото измерение на едно такова разширяване на услугите в салона, емоционалното е ясно – а именно добавената стойност, която клиентите получават и лоялността, която макар и изчезваща характеристика на настоящия клиент, е силно стимулирана от грижата за специфичните му нужди и създаване на преживяване, което ще го направи по-чест посетител във вашето студио за красота.

Tags: skeyndor
ShareTweet

beautywoman

Related Posts

Индивидуален подход в естетичната медицина
Pro

Индивидуален подход в естетичната медицина

02.05.2025
50 години иновации в професионалната козметика
Pro

50 години иновации в професионалната козметика

02.05.2025
Професионален курс за козметолози
Pro

Професионален курс за козметолози

23.04.2025
Лицето като симптом : Огледало на професионалния и личния ни живот
Pro

Лицето като симптом : Огледало на професионалния и личния ни живот

15.04.2025
ExoLift: Ново поколение лифтинг терапия с екзозоми от Chantarelle
Pro

ExoLift: Ново поколение лифтинг терапия с екзозоми от Chantarelle

18.03.2025
Когато науката и красотата се срещнат в Osmosis Beauty
Pro

Когато науката и красотата се срещнат в Osmosis Beauty

18.03.2025
Next Post
Hydratouch H2 – водородна терапия от ново поколение

Hydratouch H2 - водородна терапия от ново поколение

SELVERT THERMAL ADVANCED RETINOL

SELVERT THERMAL ADVANCED RETINOL

Препоръчани

Асоциация на миофасциалните терапевти заедно с нас на Дерматокозметичния симпозиум

Асоциация на миофасциалните терапевти заедно с нас на Дерматокозметичния симпозиум

17.01.2025
Моделиране на седалищната област

Моделиране на седалищната област

05.12.2019
Дерматологична клиника “София” – опитът има значение

Дерматологична клиника “София” – опитът има значение

16.11.2024

Популярни

  • 0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Как трудът и постоянството водят към професионално израстване

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Програма за X-тия Дерматокозметичен симпозиум

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Проблемната акнеична кожа в по-зряла възраст – причини, решения и подход на третиране

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ефективни методи за третиране на назолабиалните бръчки

    0 shares
    Share 0 Tweet 0

Издаваме Beauty Woman по начин, който да задоволи вашата нужда от информация.

Последни публикации

  • Как етеричните масла подкрепят кожата и женското здраве по време на менопаузата
  • Проблемната акнеична кожа в по-зряла възраст – причини, решения и подход на третиране
  • Как да предпазим краката си от разширени вени – съвети за козметици и лекари

Меню

  • Говорят лекарите
  • Грижа за здравето
    • Красота с кауза
  • Красив ум
  • Салон
  • Бизнес
    • Събития
    • Business academy
    • Общи условия
  • Pro
    • Дерматокозметичен симпозиум
    • Козметика
    • Апаратура
    • Събития
  • Хората зад името

Връзки

  • Контакти
  • Общи условия
  • Политика на поверителност

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

No Result
View All Result
  • Говорят лекарите
  • Грижа за здравето
    • Красота с кауза
  • Красив ум
  • Салон
  • Бизнес
    • Събития
    • Business academy
    • Общи условия
  • Pro
    • Дерматокозметичен симпозиум
    • Козметика
    • Апаратура
    • Събития
  • Хората зад името

© 2020 Beauty Woman - Всички права запазени Beauty Woman Magazine.

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?