Христина Цветкова: „Всеки клиент получава индивидуална терапия, съобразена със състоянието на кожата му.“

0

„СалонЪ“ е резултат от трудолюбието, целеустремеността и желанието за усъвършенстване на Христина Цветкова. Тя работи като козметик от 23 години и е  представител на италианските брандове Physio Natura и Jamalfi. Въпреки натрупания опит, г-жа Цветкова не спира да посещава професионални обучения и семинари, за да бъде в крак с новостите.

Г-жо Цветкова, разкажете ни малко повече за себе си и за екипа на „СалонЪ“.

Казвам се Христина Цветкова. Козметик съм от 23 години. Отскоро салонът ни се помещава тук, в сградата на KPMG. Представител съм на италианския бранд Physio Natura и Jamalfi – органични веган продукти, преминали никел тест. Това означава, че продуктите не съдържат животински продукти и вредни химикали, нямат добавки, които да увреждат по някакъв начин нашето здраве. Екипът е сформиран от мен, двама коафьори, масажист и маникюрист.

Как успявате да се справите с изискванията, които налага помещаването на салона в сграда като тази на KPMG?

В действителност тук работят много млади, образовани, интелигенти хора от изключително висок клас. Ние се стараем да удовлетворим всяко тяхно желание по възможно най-качествения начин. Лично аз подбирам всеки продукт, който влиза в салона. Всяка козметика преминава през тестов период – от 3 до 6 месеца, върху моята коса, моята кожа, моите нокти. Хората тук са трудолюбиви и постоянно ангажирани, те нямат много време, което да отделят за красотата си. Поради тази причина търсят бързи и ефективни процедури, в които да нямат участие вредни химикали или добавки, които биха нарушили баланса на тяхната кожа. В сградата има и ресторант, в който се сервират здравословни ястия – заедно полагаме усилия, за да подпомогнем воденето на природосъобразен начин на живот, съчетан с едно хипердинамично ежедневие.

Какви козметични услуги предлагате в салона?

Първата стъпка, независимо дали клиентът ни посещава отскоро или от години, е диагностика, която е напълно безплатна. Провеждам разговор с клиента в продължение на около час, по време на който се запознавам с начина му на живот, със здравословното му състояние, с хранителните му навици. Каквото правим в ежедневието си, в един момент то се отразява на състоянието на кожата.

Как извършвате диагностиката?

Досега съм извършвала диагностика с апарат, с ръце или наблюдавайки. В един момент стигнах до заключението, че резултатите от апаратното диагностициране се припокриват с това, което аз установявам благодарение на натрупания си опит. Всъщност след няколко конкретни случая прецених, че ще бъде най-добре да се доверя на себе си. Смятам, че съм взела правилното решение, тъй като досега не съм правила грешна диагностика.

Държа да отбележа, че никога не експериментирам. Ако проблемите на клиента имат нужда от лекарска намеса, за да бъдат решени, прекратявам терапиите или не ги започвам изобщо. От дамите с хормонални изменения изисквам да са посетили първо гинеколог, изследвания на хормони и чак след това третирам кожата на лицето по какъвто и да е начин.

Много хора, идвайки за пръв път, искат почистване на лице. При мен обаче то не представлява класическото почистване, което всички познаваме. При самото почистване понякога използваме вапозон или водно дермабразио, но цялата процедура е строго индивидуална. Не прилагам една и съща терапия на двама души. Всеки клиент получава индивидуална терапия с подходящи продукти, съобразени със състоянието и нуждите на кожата му.

На коя козметика се доверихте?

Освен италианските марки Physio Natura и Jamalfi работя с абсолютно всички фирми, които са вносители на козметика, като селектирам най-добрите продукти, които предлагат. В добри отношения съм с всички дистрибутори. Наблягам отново, че всичко е строго индивидуално, затова за различните проблеми на кожата предлагам различни решения и продукти.

За контакти:

СалонЪ

гр. София, бул. „България“ 45

тел.: 0877777618

Няма коментари