Първи симпозиум по кинезитерапия, масажи и рехабилитация

0

Първият симпозиум по кинезитерапия, масажи и рехабилитация, организиран от издателство Beauty Woman, се проведе в хотел „Рамада“, София и събра над 120 утвърдени професионалисти, както и обучаващи се студенти по специалността, които имаха възможност да се запознаят с интересни и полезни теми в областта на практикуваната от тях професия.

В богатата програма на симпозиума бяха включени и лекции по маркетинг, които ще помогнат на специалистите да изградят и развият успешен бизнес, да подобрят комуникативните си умения, да задържат настоящите и да привлекат нови клиенти. Бяха представени различни теми, от които „Начини на хранене според заболяванията и специални диети“ и „Внедряване на специализирани масажни методики в работата на съвременния кинезитерапевт“ бяха разгледани в детайли заедно с професионалния профил на успешния служител в SPA и WELLNESS центровете в България. В рамките на симпозиума бе включена и лекция за КАН терапията – уникална методика за неконвенционална рехабилитация и бяха демонстрирани два модула от този метод, поддържащ организма в добро здраве и добра физическа форма. Проведе се и демонстрация на скулптурираща мануална методика за тяло, която гарантира редуциране на локалните мастни натрупвания и видим резултат още след първата процедура.

Присъстващите имаха възможност да се запознаят и с @home – иновационна компания, която предлага медицински и социални услуги по домовете.

„Бизнесът е страст!“ бе лекцията на Радослав Благоев, бизнес консултант, в която той акцентира върху основните принципи за успешно налагане на нов бранд в условията на силно конкурентна среда. В тази динамична среда непрекъснато се появяват нови участници и затова доброто познаване на бизнеса, включително и на положителния емоционален заряд, който носи, са изключително важни за успеха на козметичния салон или центъра за красота.

Упоритостта е необходимо качество на предприемача, но само с упоритост не може да се изгради печеливш бизнес, изключително важни са задълбочените познания, добрият маркетинг, качествената услуга и фокусът върху определен тип потребители. Не бива да се забравя, че брандът е мисия, възгледи, отношение, комуникация. По-добре е да се изгради нов бранд, отколкото да се върне репутацията и да се правят опити за съживяване на вече компрометиран.

Важно е да се знае, че когато бизнесът се прави единствено и само за да донесе повече финансови приходи, лишен е от емоционална наситеност, той неминуемо се проваля.

Елена Петкова, маркетинг директор на Бул Мед Консулт, представи лекцията „10 стълба на ефективния маркетинг“, в която отговори на въпросите: „Какво означава ефективен маркетинг?“, „Как един естетичен център да построи правилна маркетингова стратегия?“, „Къде е мястото на рекламата в маркетинговия микс и дали тя наистина работи?“, като засегна и още теми, свързани с успешния маркетинг. Повечето хора смятат, че маркетингът и рекламата са едно и също нещо. Истината е, че рекламата е само малко парче от целия маркетингов пъзел. Първият и най-важен елемент от маркетинговия микс е продуктът или услугата, която предлагаме. Ясното осъзнаване на това какво всъщност предлагаме/продаваме на хората определя успеха на маркетинговата ни стратегия. В лекцията си Елена Петкова подчерта, че качеството на услугата не е единственият критерий, по който клиентите избират къде да си направят дадена процедура. „Със сигурност притежавате нещо повече, нещо на емоционално ниво, което ги кара да идват при вас. То може да е отношение, някакъв вид преживяване, което им давате, грижа и/или внимание, разбиране и изслушване на проблемите им, атмосферата в центъра… Разберете кое е вашето емоционално ноу-хау и го комуникирайте в рекламите си.“, каза г-жа Петкова.

Няма коментари